loading...
خیرخوان عمومی فایر3
حسین.ت بازدید : 149 نظرات (0)

\"\"


دامی اسپرایت یک ربات قدرتمند و همچنین هوشمند برای بازی Clash Of Clans می باشد که توسط گروه دامی اسپرایت ارائه شده و کینگ ربات(KINGROBOT.IR) عرضه کننده رسمی آن در ایران است. این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی در وقت شما صرفه جویی کرده ، بسیاری از قسمت های بازی را برایتان ساده تر نموده و باعث پیشرفت لحظه به لحظه ی شما شود. شما قادر هستید با خیال راحت همه چیز را به ربات بسپارید.

جهت آگاهی از امکانات این ربات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...


این ربات امکان :

♣     ساخت خودکار سربازهایی که شما برایش تعریف میکنید
♣     اتک خودکار با استراتژی دلخواه شما
♣     فول کردن منابع دارک ، اکسیر و طلای شما
♣     دونات اتوماتیک نیروهائی که شما برای ربات خود تعریف می کنید
♣     ریکوئست خودکار نیروهای مورد نظرتان با تنظیم شما
♣     شناسائی آبجکت هایی که نیازمند ارتقاء هستند
♣     ارتقا خودکار هر آبجکتی که شما بخواهید
♣     کردن معادن اکسیر ، دارک و طلا
♣     و بسیاری آپشن دیگر…

را داراست.

 
منابع فول یعنی پیشرفت سریع یعنی ارتقا پی در پی بدون محدودیت…!

\"\"


با این ربات هوشمند میتوانید حداقل میزان طلا و اکسیر را مشخص کنید که به چه مپی با چه میزان منابع حمله کند. این برنامه به شما این امکان را خواهد داد تاون هال را تا بالاترین لول بالا ببرید و از رقبا پیشی بگیرید. قابلیت به کار بردن همه یا هرکدام از اسپل های موردنظرتان و کینگ و کوئین نیز با استفاده از ربات امکان پذیر خواهد بود.

شما می توانید تعیین کنید که به صورت خودکار به کاربرانی که کلن خودشان را رها کرده اند یا آفلاین هستند حمله کنید. همچنین می توانید حتی نحوه چینش و ریختن سربازها را نیز تعیین کنید. میتوان به گونه ای دیگر عنوان کردکه دیگر به هیچ وجه برای پیشرفت سریع نیاز به خرید جم و هزینه های گزاف نیست!

 

 نکته ای که قابل ذکر و بسیار مهم می باشد این است که با استفاده از این ربات شما هرگز بن نمی شوید چون این روش به هیچ وجه هک نیست و این ویژگی برای بسیاری از کابران که بر روی اکانت خود حساس اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و خوشبختانه دامی اسپرایت در این زمینه نگرانی آنهارا صددرصد بر طرف نموده است. به صورت کلی این برنامه امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد که اگر می خواهید در بازی کلش آف کلنز پیشرفت قابل توجهی داشته باشید و یا وقت زیادی ندارید که صرف آن کنید، توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

 


گروه دامی اسپرایت امکانی را فراهم نموده تا نهایت احترام و ارزش به مشتری را برای کاربران قائل شده باشد و رضایت آگاهانه ی کاربران را همواره سرلوحه فعالیت خود ببیندو آن این است که شما می توانید ربات را صورت رایگان نصب و فعال سازی نموده و به مدت یک ساعت تست نمائید و پس از اینکه کارکرد خارق العاده ربات موجب رضایت و لبخندتان شد برای خرید اکانت رسمی اقدام فرمائید.




 توجه : مشاهده شده است برخی سایتها با عناوین و تعابیر فریبکارانه مختلفی اقدام به سو استفاده از شرایط فضای مجازی و فروش اکانت است دامی اسپرایت به جای اکانت رسمی نموده اند. به شدت مراقب فعالیت اینگونه افراد باشید، هرگز وجهی به سایت های مجهول الهویه نپردازید و و در صورت مشاهده مراتب را به پلیس فتا گزارش نمائید.


 این ربات چگونه کار می کند؟

این ربات را هم میتوان بر روی گوشی یا تبلت اندروید یا آی او اس خود و یا حتی با استفاده از از نرم افزار شبیه سازی اندروید در کامپیوتر خودتان به راحتی استفاده نموده و ربات بازی کلش آف کلنز را به سادگی در کامپیوترتان اجرا کنید. با استفاده از آموزش های تصویری که در سایت ما (KINGROBOT.IR) قرار داده شده است و همچنین پشتیبانی قوی مجموعه کینگ ربات، خیلی راحت ربات را در دیوایس خود فعال نموده و لذت ببرید. نتیجه کار با این نرم افزار برابر است با پیشرفت استثنائی و دوست داشتنی در بازی کلش آف کلنز به همراه آپشن های بسیار زیاد که برای انتخاب توسط خود شما فراهم شده است.

 
\"\"

برای ورود به سایت کینگ ربات ارائه کننده رسمی اکانت ربات دامی اسپرایت جهت کسب اطلاعات بیشتر  و یا خرید اکانت اینجا کلیک نمائید.


برگرفته شده از clash-of-clans-game.blog.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تبادل لینک فقط با وبلاگ های رزومیهن وبلاگ اسکای انجام می شود باهیچگونه سایت تبلیغاتی تبادل لینک نمی شود. سایتهای خبر گذاری مورد تایید خبر خوان فایر3سایتهای تایید شده از سوی ستاد ساماندهی می باشد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پرتالهای جامع
    آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 181
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 290
  • بازدید ماه : 290
  • بازدید سال : 2,317
  • بازدید کلی : 33,003
  • لوگوهای ما

    خبرخوان عمومی فایر3